Bröllopsklockor

Vi har blivit bjudna på bröllop i sommar.
I juli närmare bestämt.
Det är trummisen i Patriks band som skall gifta sig med sin Emma.
Medeltidstema är det som gäller. Andra sådana bröllopet för min del, men sist klarade jag mig från att fixa kläder för att det även gick att komma som fantasy ha ha.
Men nu har jag frågat min vän Lotta som häckar på Gotland varje år då det är medeltidsvecka om hon kanske hade någon klänning från då hon var gravid som jag kan få på mig.
Så det kanske löser sig ganska enkelt ändå.

Men gud vad skoj det skall bli med bröllop.
Det är alltid roliga fester då alla är glada, och DET är ju alltid trevligt =)

Kommentarer
Postat av: NewMe

Jag vill också gå på Medeltidsbröllop, vad häftigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback