Gårdagens bravader

Först var vi i stan i två timmar och hämtade ut recept på apoteket, letade efter böcker, hittade bara två; Box 21 och Silverfisken. Var inne på Gina Tricot och provade v-ringade t-shirtstoppar, men köpte istället en hålstickad skogsgrön kofta med knyt.
Kan inte riktigt med stan känner jag. Blir irriterad på allt folk som strosar omkring totalt planlöst och satnnar mitt framför mig. Hjärtat får ticks och slår tokigt snabbt, det trycker bakom ögonen och det känns som att jag skall svimma.
Tror jag bara shoppar postorder hädanefter, det går ju faktiskt att skicka tillbaka saker som inte passar.

Sedan åkte vi hem till Lotta och Anders. Vi fick kanongoda fördrinkar i stil med frozen strawberry daiquiri, fast alkoholfritt för mig eftersom jag körde.
Sedan massa god mat och snacks och så sjöng vi en jäkla massa karaoke.
Jag fick testa Kinetic Combat, som var apskoj, men gjorde mig alldeles svettig eftersom jag inte är helt frisk ännu.
Och så spelade vi spelat "Lie Detector". Det resulterade i hysteriska skrattanfall.
Alltså en supermysig kväll!!!

Nu hägrar middag och sedan blir det rep med bandet - nu med trummis hemma igen från Thailandssemester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback