Hollywoodfruar

Vi var på Allum idag.
Egentligen för att Patrik skulle försöka vinna Guitar Hero II.
Men själva tävlingen hann inte komma igång förrän vi var tvungna att åka därifrån.
Jag hann i alla fall köpa ett par breda trosor med döskallar på Gina Tricot, en bok för halva reapriset på Bokia och så ytterligare kuddfodral på Indiska.
På vägen hem stannade vi till i Sävedalen på Triumfglass och köpte varsin strut med glass. Mmmmmmmm.

Sedan åkte vi hem pch rensade trädgården på allt klipp som legat kvar i veckan.
Satte upp den nya brevlådan som vi köpt i grevens tid eftersom mongosnubben som lämpade av gula sidorna i fredags kastat vår i lådan så botten lossnade.
Efter det städade jag av inne och moppade golven på undervåningen.
Och efter det inväntade jag helt enkelt mina gäster. Mer rapport följer imorgon.

 

Kommentarer
Postat av: Malin

Den boken läste ja på stranden i Thailand, hyfsat bra faktiskt =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback