Spyless

Det här är ingen bra dag.
Har inte mått alls bra idag, illamående och värk i bihålorna mm och är på dåligt humör.
Sedan kändes de inte helt nödvändigt att ha lagt ner typ 8-10 timmar på att fixa så vi kan ha med oss en massa demos på lördag om det nu mot all förmodan går åt som smör i solsken, när det sedan knorras om att det blev mycket att bränna och hälften lämnades kvar i lokalen.
Det var i alla fall kul att få repa med en trumslagarpojke igen, en som gått ner ex antal kilo, rakat huvudet och såg ut som en helt annan person än den som åkte för drygt fem veckor sedan... creepy!

Tror dessutom att det här med Kim har tagit hårdare på mig än jag trodde.
Ibland kommer det vågor av sorg över mig då jag inte vet vart jag skall ta vägen riktigt.
Och i nästa stund är det precis som om det aldrig hänt.
Jobbigt med emotionell berg-och-dalbana.

Kommentarer
Postat av: Balboa

jag har inte knorrat...??..vem knorrade? Nu överdriver du allt...dom skivorna jag tog är redan brända och klara..

2007-03-11 @ 22:04:32
Postat av: Anonym

Jag skall trösta dig ikväll med en liten klapp & kyss...

2007-03-12 @ 12:25:00
Postat av: Amanduszahra

Great site keep up the good work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback