Frosseri på Skotten

Igår innan spelningen bestämde vi middagsträff med Hasse.
Klockan sju på Flying Scotsman hade vi bokat bord.
Vi slutade ju jobbet redan fem, så vi gick en tur inne i Nordstan och sedan satt vi en stund i bilen och lyssnade på Björken, men vid halv sju tyckte jag att det var dags att äta nåt litet innan Hasse dök upp, eftersom jag var vrålhungrig.

Så jag beställde in en liten talrik med oliver, tzatziki och bröd och smaskade på.
Kvart över sju dök Hasse upp.. inte lätt att hålla tider när man sitter och gaddar =P
Så åt vi varsina stora Scotsmanburgare med pommes. HERREGUD vad mätt jag blev.
Och ändå skulle jag knö i mig allt utom halva hamburgerbrödet.
Jag hade ont i magen ända fram tills jag kom i säng vid två sedan =(
Men gott var det!!

Kommentarer
Postat av: Anna

hihi tack gumman!
kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback