10 timmars sömn/dygn

Det är ungefär så mycket jag sovit sedan jag gick hem sjuk från jobbet i onsdags eftermiddag.
Helt outstanding.
Och inte känns det så jäkla mycket bättre heller. Nästa år kanske man skall vaccinera sig?
Funker det?
Imorse vid sex vaknade jag dessutom av att Patrik låg bredvid mig och hade feberfrossa.
Tog tempen på honom, 39 grader och då hade han ändå tagit en Panodil som är febernedsättande.
Sedan andades han så ansträngt att det tog ett tag innan jag vågade somna om.
Själv har jag bara lite förhöjd temp, men mår som sagt inte speciellt bra.
Blir det inte en förbättring under dagen får jag stanna hemma en dag till innan det är tillbaka till stressen på jobbet - annars kommer jag nog att få gå omkring och vara halvkrasslig ett par veckor till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback