Back in Black

Köpte med en julhyacint i kruka till pappa - det + en flaska Riojavin som jag vet att de gillar båda två.
Men mest blev de nog glada att se mig. Var ju trots allt 1½ månad sedan.
Förr brukade vi ses nästan varje vecka, men det är lite längre att åka nu och fullt upp med annat.


Mamma visade klipp från TV med min agamla klasskamrat Adam.
Han var sig lik redan för tre år sedan då vi hade klassåterträff och han var sig fortfarande lik.
Tydligen medlem i Mensa.
Det enda jag satt och funderade över var om han fortfarande bodde hemma hos sina föräldrar.


Sedan visade pappa lite av det han räddat från gamla vidoeband över till dataskivor från det som filmades när jag var liten.
Det kommer blir flera Dvd-skivor fyllde när han är klar allt från somrarna på landet när jag var runt 4 år fram till ju-jutsu graderingar under gymnasiet och Unealth-spelningar precis efter studenten.
Skall bli jäkligt skoj att ha!

image738
Tänkte att jag kunde snygga till mig lite eftersom
det var fars dag och allt.
Det + att man känner sig lite fräschare trots
snorandet om man faktiskt har på sig nåt trevligt.



Dagens outfit - med kass bild:

Svart tunika med sidenband - Gina Tricot.
Svarta hålstickade strumpbyxor - Ellos.
Svarta overkneesockar - Åhléns.
Bruna höga mc-boots - Din Sko.
Svart sjal med glitter i - KappAhl.

Som en gammal AC/DC dänga alltså =)



Nu hägrar sängen.
Thank you and goodnight!





Kommentarer
Postat av: anna

åh fan vilken snygg babe du är lotta!
shit und wow!!
you got the look that kills!
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback