Halloween Shopping

Jag och Marie från jobbet stack in till stan då vi slutade klockan tolv.
Första stopp Panduro där jag köpte små swarowskikristaller att limma fast i ansiktet.
Sedan vidare till Knapp-Karlsson där jag köpte sytråd och shiffongband att ha som omtag till gardinerna.
Efter det var vi tvungna att ta en lunchpaus på Warehouse. Massa smask var det där =)

Efter det började vi kolla i klädaffärer. Marie skulle egentligen inte handla något, men kom ut med en ny påse från varje affär. Först i tredje affären köpte jag något. Ett par svart högklackade pumps med rund tå och bastant klack.
Dessutom fick jag med lite extra skumgummisula att ha fram så man inte får så förbannat ont i trampdynorna.
Marie köpte efter ett tag ett par stövlar. Sedan skiljdes vi åt och hon stack hem.

Jag gick in på Gina Tricot för att prova en skitsnygg blåsa till nyår, men den var givetvis slutsålt.
Skulle antagligen komma in igen lite närmre nyår. Den var sådär fin, femtiotalsstuk med lite brocadaktigt tyg.
Vidare till HM där jag testade en blus och ett par shorts, men inget passade.
Köpte ett par silverglittriga strumpbyxor på Åhlens.
Till slut hamnade jag på Kicks där jag köpte en ny Dove BuS med lite shimmer i, lösögonfransar och lim till dem, en ny vintershimmer från IsaDora och en kajalpenna i mörkt lila med glitter från Pop.
Såg när jag kom hem att expediten även packat med ett doftprov från Britney - Curious. Den luktade faktiskt ganska gott.

På vägen hem från stan blev det ett stopp på IKEA där jag köpte gardinstänger och hållare, samt ett stort svart fat och en massa ljus att ställa på i lite olika färger och storlekar.
Det står numera på skänken in mot hörnet och lyser upp =) Blev kanonfint!
En helt lyckad shoppingdag med andra ord - men med ett mycket tommare konto.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback