Långt pass

Idag blev det ett betydligt längre pass på gymmet.
Körde dock fortfarande på lägre pulsnivå än normalt. Denna veckan ut hade jag ju tänkt.
Hann titta lite på TV samtidigt... toppform, Fab 5 och hemma bäst. Skoj =)

Kondition: 50 minuters rask promenad i uppförslut.
Styrka: 30 minuter intensiv överkropp.
Stretch: 10 minuter.

Avslutade med lite sol i solariet =)
Fick dessutom en komplimang av en av de kvinnliga instruktörerna som frågade om jag låg i hårdträning eftersom min muskelmassa ökat.
Det är snarare så att fettet minskat och därför syns muskulaturen mer, men det var roligt att en person som man bara säger hej och hejdå till ett par gånger i veckan hade uppmärksammat detta =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhhh, ibland bara älskar jag instruktörer =)

Postat av: anna

härlit - du ska ha massa komplimanger snygging!
kram

2007-11-17 @ 18:20:00
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback