White Christmas?

I'm dreaming of a....

Sitter just nu och pysslar med en liten önskelista till jul.
Tror man får göra sådant ända tills man själv skaffar bar - sedan blir det de som får presenter istället =)
Det kommer gå i avslappningens tecken på årets lista.
Mycket hudvård/kroppsvård och avslappning helt enkelt.
Min förra lista försvann i och med att den andra datorn kraschade, men det gör inte så mycket för nu kommer jag på saker som fyller en större funktion.

Ahhh jul... bara en dryg månad kvar.
Kanske dags att ge sig ut i affärerna snart och se vad som finns att inhandla till sina nära och kära.
En del är redan klart och inslaget på hyllan, men till Patrik har jag inte börjat fundera på riktigt ännu.

Så, älskling! Jag efterlyser en önskelista från dig också!!!

Nu... dags att nanna. Blev en lång arbetsdag idag 12 timmar... och skall vara lite tidigare på jobbet imorgon också hade jag tänkt för att hinna få undan lite i orderhögen.

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: råtran

skall vi skaffa BAR. . . det har vi ju redan en juh ;) . . pyss pyss.

2007-11-16 @ 10:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback