Inte så dyrt?

Ringde verkstaden idag.
De har ju inte hört av sig, men sa i tisdags att bilen kanske skulle vara klar till helgen.
Den blir klar idag.
Så frågade jag hur mycket det skulle gå loss på...

- Ja, vi behövde ju inte byta några delar direkt, så det är ju ingen materialkostdan så det blir inte så farligt... en 800, 900 ungefär.

Alla har vi olika uppfattningar om vad "inte så farligt" är... i min värld var det där ganska dyrt för att bara fixa med en kabel i nån timme eller två.

Well well... nu kan jag besikta om en vecka i alla fall.

Kommentarer
Postat av: råttan

ja ja. tröttsamt; . . men idag är det iallafall fredag.

2007-10-26 @ 09:52:04
Postat av: 40-åringen

Hej!...jo vitt bröd är visst inte det bästa om man skall tappa några kilogram. Jag försöker att minska dosen på detta elände...måste ju tömma frysen på det vita brödet också :)...tack för pep pep-en.

Ha en bra helg!

"Hmmm om du kämpar med extrakilona är nog inte Hönökaka det bästa valet.
Byt till nåt halvgrovt eller grovt bröd istället.
det håller dig dessutom mättare längre.

Pepp pepp!!!"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback