Konstant trötthet

Mötet idag med Studiefrämjandet gick bra.
Visste att
Jim Jidhed jobbade som musikansvarig där, men inte att han skulle vara med på mötet.
Har försökt förklara för Patrik vem han var, men vid det tillfället kom jag inte på att gruppen hette Alien och låten Only one woman...
Hursomhelst så var han trevlig och verkade väldigt driven och intresserad av att hjälpa folk som ville komma nån vart i musikbranschen.
Vi har nu två listor till vårt band. En huvudlista för skapandet d.v.s repen och en för studioteknik för all inspelning vi gör hemma som en sekundär cirkel.

Mådde skitilla på jobbet sista halvtimmen.
Kändes som att jag skulle kräkas och var lite darrig i benen.
Trodde det skulle gå över efter mackan som väntade i bilen, men icke.
Var lika darrig då vi gick från mötet en timme senare.
Så när jag kom hem fick jag inse att träningen fick stå över idag, så vi kollade på en film istället.
Jag somnade en timme in i filmen och är fortfarande trött - så nu hägrar sängen alldeles strax.
Jag hoppas nästan att jag är på väg att bli sjuk, för annars beror det enbart på stress.

Nighty night!

Kommentarer
Postat av: Eva

Usch, låter nästan som du fått influensan :-(
Krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback