Nål och tråd...

Idag efter jobbet mötte jag upp Lotta så satck vi till Myrins och köpte lite brunt linnetyg till en tunika.
Efter det till Allum där jag fick bytt min trasiga jacka.
Efter det hem till Lotta där vi började sy. En brun tunika alltså + en undertröja med långärm i vitt linnetyg.
Slarvsytt blev det eftersom det ändå kommer rivas upp i ryggen.
Skall fixa färdigt själva tunikan här hemma innan lördag.
Detta skall användas till ett fotoprojekt på lördag... som dkall fotas med en borg i bakgrunden.

Dessutom fick jag smaskig tacopaj och sallad som Lotta man lagat.
Och så fick jag retas lite med lille bus-Emil.
Nice kväll med andra ord! Och tack Lotta för hjälpen!

Kommentarer
Postat av: anna

mmm jag vill meeeed ha tacopaj ju!!!
massa kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback