Ryggpass

Tränade rygg och lite biceps idag.
Hade tänkt att gå snabbt i tjugo minuter efteråt, men alla band var upptagna så jag körde två extra övningar styrka istället.
Snackade lite med tjejen som är PT på mitt gym också om upplägget.
Det normala sade hon var att under första gången bara reda ut vad målet är och hur mycket man kan sedan innan.
Sedan funderar hon ut ett träningsprogram där alla muskelgrupper är med, så får man dela upp det själv på olika dagar och så träffas man var tredje/ var fjärde vecka.
Därimellan kör man själv och kämpar på.
Om man nu inte tycker det är värt att lägga nästan 500 spänn varje gång man tränar på att bara ha henne med, men så omotiverad är jag inte =)

Sade dock till henne att det var aktuellt först efter sommaren eftersom jag tänkt bulka samtidigt och vill inte tappa bikiniformen precis nu när jag hittat den =)

Styrka: 45 minuter rygg och biceps.
Stretch: 10 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback