Gympass med mamma

Mötte mamma utanför Sportlife klockan tio.
Damn vad fräscht och fint det var där och med en klättervägg i receptionen.
Lyxigt skulle jag vilja säga... var nästan så jag ville byta, men det är för långt att åka.

Vi körde tre övningar rygg, tre övningar bröst, två övningar ben och två övningar mage.
Sedan visade jag lite för biceps, triceps och axlarna också.
Och så stretchade vi.
Det tog väl ca två timmar totalt. Dock inte så mycket träning för mig, men det var ju inte heller tanken.
Så nu har mamma två träningsprogram att välja mellan =)

Sedan var jag inne på Frölunda Torg en sväng och köpte en liten present att ta med hem till Nova imorgon =)

Nu blir det lunch och ett avsnitt 24.
Sedan lite slappning innan Lotta och Anders med barn dyker upp för att grilla och mysa ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback