Jävla skitväder

Kasst väder idag igen.
Trots att jag såg solen då jag vaknade strax före nio.
Måste man gå upp sju för att hinna se solen på sin semster?
Vi har inte ens tittat på våra motorcyklar ännu, för det är inget skoj att köra om det regnar.
Och vi börjar gå varandra på nerverna samt hinner inte fixa de grejer med huset som vi tänkt.
Man ställer sig liksom inte och lägger om yttertak på boa om det inte är uppehåll.

Känner mig helt nere och för var dag som går blir klumpen i magen större när man vet att man snart måste börja jobba igen.
Inte en enda dag vi kunnat ligga på gräsmattan i solen med en bok och bara slappa.

FAN!!!

Kommentarer
Postat av: Teela ♥

Nu har jag ny blogg & bloggnamn. Hoppas du vill följa mig där istället


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback