Nya träningskläder - Röhnisch

Stack till Backaplan idag eftersom vi ändå skulle hem till Becca där det skulle födelsedagsfikas med Daniel.
Han visste dock inget så jag fick hålla masken när jag fick massage.
På Intersport hittade jag en ny uppsättning träningskläder i alla fall... i, håll i er nu, rosa!!!
Byxa och linne från Röhnisch till rabatterat pris och en sport-BH från Casall.
Gött. Nu har jag lite mer att byta med så man hinner tvätta ordentligt mellan passen.

Sedan hann vi med en snabb, spontan visit hemma hos Lotta och Anders.
Oj vad Lottas mage är stor nu. Hon var mest less och tyckte att det lilla livet kunde titta ut så hon slapp vara stor och ha ont.

Efter det vidare till Becca där det redan var 5-6 personer.
Vi fick bullar, kakor, negerbollar och Loka att dricka. Smask!!!
Så nu sitter jag här och känner mig svullen =)


Kommentarer
Postat av: Linda

VA?! Har ni negerbollar i Göteborg? I stockholm fikar man mer politiskt korrekt med typ toscakaka ;)

Postat av: Ann

Kakor, bullar och träningskläder... det låter som min typ utav träning :P

2008-08-07 @ 08:49:33
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jävligt snygga kläder!! Rosa och svart är fiiiint!

2008-08-07 @ 12:43:53
URL: http://vildvittra.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback