Skatteåterbäring?

Har varit inne på Skatteverket.se för att se när jag får mina pengar.
Där står att för dem som anmält bankkonto kommer slutskattebeskedet i augusti och pengarna under vecka 32.
tycker dock det är lite märkligt att de inte kan skicka slutbeskedet per post någon vecka tidigare, de måste väl veta vid det här laget vilken summa de kommer sätta in på mitt konto nästa vecka?

Vet att det blir minst 9000:- i alla fall... sedan får vi se om mina reseavdrag blev godkända eller inte.
Men nu är jag i stort behov av dessa pengar inför semestern och Köpnemhamnstrippen.

Kommentarer
Postat av: grind bastard

fnussig har fått en liten förklaring.du va nära på.



du ska ha d gött på semestern! vädret ska fan va bra nu:)d bestämmer vi.



gillade bilderna från lille möhippan, speciellt den med dem små bullkakorna med grädde o bär. min tjockistarm längtar efter såna godsaker. så går d när man blir gammal!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback