Host host host...

Hostan vägrar ge upp trots regelbunden dosering av Cociliana, eller hur det nu stavas.
Jävligt jobbigt.
Hostar tills jag nästan spyr. Skoj skoj, NOT.

Nu skall vi i alla fall dra igång musikmaskineriet här hemma så jag kan lägga bas på ytterligare två spår till kommande platta. Och idag skall det faktiskt bli riktigt roligt =)

Sedan ikväll hägrar maskeradfest i "grannbyn" Sjövik =)
Emma och Jimmy har nämligen fyllt år ganska nyligen, så då blir det fest.
Plus att även Becca fyllde år för ca en månad sedan, men vi har inte haft tillfälle att lämna presenterna, så det blir lite firande av tre födelsedagsbarn på en gång idag =)

Vad vi skall vara?
Det får ni se senare ikväll!!

Mobilbloggningen funkar inte alls, i alla fall inte hemifrån.
Min mobil kan inte skicka iväg mms:en.
Surt sa räven... kanske går det ikväll ifrån den andra hålan istället? ha ha.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

du har alldeles rätt..som vanligt.

Tack Lotta!

Nu ska jag skärpa till mig.



PUSS!!

Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om intresse för ny design finns till din blogg är du välkommen in till mig :)

2008-12-06 @ 12:36:03
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback