Hostan från helvetet!

Inatt har jag hostat som en tok.
Ok, jag slarvade och tog ingen hostmedicin innan jag lade mig, men jag trodde det skulle gå ändå.
Vaknade av att jag hostade sönder halsen.
Gick upp och drack vatten och försökte somna om, men fortsatte hosta.
Då gick jag ner för att ta medicin och tänkte att om klockan i alla fall var fem, skulle jag skita i att sova vidare och gå upp.
Den var tjugo över ett.
Grattis, bara att försöka somna om.

Jag lyckades somna om, men det gjorde inte Patrik.
Så han var inte så himla nöjd över att jag inte tagit min medicin direkt innan jag lade mig.
Bättring!

Men blir det inte bättre tills onsdag eller något får jag nog åka till Axessakuten efter jobbet =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback