Jag har tydligen varit snäll i år också...

...i alla fall såg det så ut på mängden presenter  =)

Lite av det jag fick:

Massa böcker av baby.
Mp3-spelare laddad med tre "filmer" + hörlurar av baby.
Julpaket från Body Shop med juldoften Cranberry av baby.
Tre plattor Mary J Blige och Pink av baby.
Pengar av mamma, pappa och mormor.
Presentkort på Intersport av mamma och pappa.
Flera par sockar av mamma och pappa.
Filt och kuddar att ha på utplatsen då det är kyligt av min moster och morbror.
Juliga kökshanddukar med pepparkaksrecept av min moster och morbror.

Ja, det var det mesta... och idel bra grejer.


Tack alla!


Så... nu skall jag krypa ner med en av alla mina böcker och bara softa en stund innan det är dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback