Lisas 30-årsfest.

Nyss hemkommen från kalaset.
Det var trevligt även om jag bara kände två personer.
Satt mest med Jenny och hennes gäng inne i biblioteket/tv-rummet.

Vi bjöds på indiska grytor; en med kött och en vegetarisk och ris.
Lite snacks och choklad fanns också att tillgå + en jäkla massa olika saker att dricka.
Jag höll mig dock till vatten eftersom jag körde bil.

image889Det var skoj att träffa både Lisa och
Jenny igen.
Var ju inte igår om man säger så.
Jenny har jag känt i tjugo år och
Lisa i ytterligare dryga fem år.
Vi är ändå uppväxta på samma
gata i stan =)
Får allt se till att försöka dra ihop
någon fika eller nåt och träffas igen
tycker jag.



Kvällens partyoutfit:

Sjal - Lindex.
Tubtopp med paljetter - Gina Tricot.
Grå vida kostymbyxor - HM.
Svart glittrigt bälte - HM.
Svarta kraftiga pumps - DNA.


Klippte dessutom topparna på håret
idag innan jag gick på festen.
Var nog mer än ett halvår sedan sist,
så man kan ju säga att det var dags!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback