Den försvunna nyckeln

Idag var det öppet hus på gymmet igen med fettmätning och provsmakning av diverse proteinbars och grejer.
Min mätning var positiv.
Hade minskat med 5,3% fett sedan mätningen i september. Gött!
Men hon sa också till mig att jag ligger ganska lågt i fettmängd om jag skall bygga muskler, så skall jag köra tungt får jag kanske överväga att ha nån bulkperiod om året och sedan deffa lite inför våren och sommaren.
Vet dock inte om jag orkar bli så hardcore. Nu kör jag ju ganska mycket kodition och då gör det inget att jag ligger på den fettprocenten.

Lyckades dessutom riva ner min nyckel till hänglåset när jag sprang på bandet och vi kunde inte hitta den fast jag låg på mage och lyste med ficklampa.
Antagligen sitter den fast inne i bandet nånstans och personalen på gymmet fick inte öppna upp maskinerna själva.
Så jag fick hjälp av Patrik och en bultsax för att klippa upp mitt skåplås.

Kondition: 15 minuter crosstrainer, 45 minuter intervallöpning, 15 minuter rask promenad.
Stretch: 10 minuter + armhävningar, rygglyft och situps.

Kommentarer
Postat av: Linda

Smidigt att ha en egen låssmed i såna lägen :)

2008-01-26 @ 16:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback