När nöden tränger på...

Stack till gymmet.
Började med styrka. Stod sedan i KÖ för att få ett löpband.
Efter tjugo minuters intervallöpning blev jag akut nödig, tryckte på paus och sprang till toaletten.
Alla grejer stod kvar på bandet och det stod klart och tydligt "PAUS" i displayen.
Vad händer?
Jo nån jävla idiot som uppenbarligen missar både ordet "paus" och att det står en vattenflaska, ligger ett par handskar och en nyckel samt att mina hörlurar hänger över halva bandet, trycker på STOPP.
Så när jag kom tillbaka ut var min distans och mina kalorier raderade och jag hade fått börja om.
Då blev jag lack och lade ner för idag.

Styrka: 30 minuter bröst, axel och biceps.
Kondition: Ca 20 minuters intervallöpning.
Stretch: 10 minuter.

Kommentarer
Postat av: anna

men det var juu en massa träning ändå!

önskar dig en fin fredag gumman!
kram

Postat av: Lovisa

Tack för ditt stöd! :)

2008-01-25 @ 03:44:49
URL: http://iamthemeichoosetobe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback