Springa sprang sprungit...

Kom till gymmet och alla banden var lediga - tills jag hade fått av mig överdragskläderna, sedan var alla upptagna =(
Så jag cyklade ett par minuter och bytte sedan till roddmaskin och tänkte att jag får väl styrketräna istället för att löpträna och ta det imorgon istället.
Precis då blev ett band ledigt så jag kunde löpträna i alla fall =)

Uppvärmning: 10 minuter blandad cykel och roddmaskin.
Kondition: 60 minuters löpning, hann 8,9 km idag =)
Nedvärmning: 10 minuters jogg/promenad.
Stretch: 10 minuter + armhävningar, situps och rygglyft.

Efteråt köpte jag en Energy Cake i chokladsmak.
Vilket visade sig vara rätt menlöst senare då jag kollade på innehållsdeklarationer.
Trodde det skulle vara med proteiner i, men det var mest kolhydrater och fett =/
God var den i alla fall. Smakar som en lite torrare negerboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback