1 år på Viktklubb

Nu är det ett år sedan Åsa lurade in mig på Aftonbladets Viktklubb.
Bra lurat tycker jag som nu är åtta kilo lättare och med betydligt sundare vanor (även om Patrik tycker jag hänger lite väl mycket på gymmet =P ).
Totalt gick jag ju ner tio kilo, men har gått upp två av dem igen.
Tror min matchvikt ligger nånstans runt 56-58 kilo. Lite beroende på hur mycket muskler jag har.
Planen är i alla fall att bibehålla en 36:a i kläder.

Under hösten skall jag dra igång lite hårdare styrketräning i ett försök att öka muskelmassan något.
Ett projekt som inte är helt lätt - speciellt inte som tjej.
Men med lite vilja, gainers och förhoppningsvis lite coaching från Daniel så skall det nog gå vägen.

Kommentarer
Postat av: anneli

Lycka till med träningen! :)

Postat av: Sofia

Bra jobbat!

2008-07-24 @ 20:08:56
URL: http://vildvittra.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback