Intensivt rep & sprit

Vi kom fram till replokalen ca tio över nio, då var padde redan där och käkade vetebullar som frukost.
Det fick man göra om man cyklade en mil till replokalen sa han ha ha.
Sedan snackade vi skit en stund innan vi började.
Effektivt rep i två timmar... sittande position för mig eftersom axelbandet som sagt inte ville bli hittat - resultat: kramp i axeln, samt jäkligt ont i underarmens ovansida av allt blastande.
Är inte van vid detta gnidartempo.
Sedan lite McDonaldsmat och mer skitsnack nån halvtimme och så 1½ timmes repande igen innan vi gav upp för idag.

Vi kastade av Nicke hemma och stack sedan vidare till Helsingör för att handla sprit.
Tror vi tillsammans gjorde av med drygt 4500 spänn denna gången - lite mindre än sist.
Själv handlade jag enbart Bacardi Breezers och stora flaskor Smirnoff Ice.
Så nu har jag nog så jag klarar mig långt in på hösten i alla fall om jag helt plötsligt inte fantomökar min konsumtion.

Nu blir det snart middag som Anna står och lagar i köket.
Sedan film, godis och mys i soffan då även Padde kommer och ansluter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback