Läskiga drömmar & nackspärr

Vaknade av att jag grät imorse.
I drömmen hade jag en syster och min pappa hade en stor samling värdefulla saker där han pekat ut för oss båda att vi skulle få varsin del som var värda mycket pengar.
Helt plötsligt svängde han och ville inte kännas vid mig, han försökte till och med kasta mig överbord från den båt vi befann oss på.
Det var i ofs inte min riktiga pappa i drömmen och jag har ingen syster, men just då kändes det verkligt och jag vaknade och var sådär genomledsen.
Så jag gick upp.

Det som igår mest kändes som att jag var stel nånstans från skuldrorna och upp i nacken hade under natten utvecklats till lindrigare nackspärr.
Så nu ser jag ut som en stel gammal tant.
Blir ingen styrketräning ikväll alltså, utan lite rask promenad på bandet eller något istället.

Kommentarer
Postat av: grind bastard

d e värmen tror jag. som skapar dessa skumma drömmar. vi svenskar e inte vana helt enkelt. vi e mer vana vid hemsk kyla:)

pröva sova utan kudde, d gör jag jämt. enda sättet för mig iaf att slippa nack o ryggont efter sömn.

hoppas d blir bättre snart!

Postat av: Richardailin

Great site and interesting informations. THX!

2009-08-11 @ 09:39:51
URL: http://richardailin.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback