Ben för hela slanten

Körde ben idag.
Patrik kom in och joinade mig på gymmet efter tjugo minuter.
Då tog nämligen hans blåtandsbatteri slut och han kunde inte längre lyssna på sin ljudbok.
Då var det inte lika kul att gå på bandet.

Dagens pass:
Lårcurl: 7x3 på 50 kg + 2x6 på 20 kg bara vänster benet + 8x2 på 45 kg.
Benspark: 3x10 på 50 kg + 10x2 på 20 kg bara vänsterbenet.
Utfall i smithen: 10x3 på 45 kg + 10x1 på 40 kg. (första gången på två månader jag kör denna övning - fick inte ont i ryggen idag, men lastade inte så tungt som jag skulle kunna gjort).
Vadpress: 10x3 på 60 kg + 10x2 på 30 kg bara vänster vad.
Sittande benpress: 10x1 på 90 kg + 10x2 på 99 kg + 10x1 på 50 kg bara vänstern. (Fuskade lite och gick inte ner riktigt så djupt som man kanske borde)

Ett ganska vanligt benpass för mig. Kommer nog aldrig orka skriva så mycket detaljer igen ha ha.

Och så stretch: 10 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback