Gött pass idag!

Kunde köra alldeles avslappnat idag när jag inte har några direkta tider att passa.
Körde tungt på ryggen. Utmanade mig själv att lyfta lite tyngre än jag gjort innan och körde ett set extra på varje övning.
Sedan lite biceps. Kan inte riktigt hitta motivationen till att ta i ordentligt på just biceps, men jag måste ju annars kommer armarna se helt skeva ut.

Styrka: 30 minuter rygg och biceps.
Kondition: 35 minuters löpning i blandat tempo.
Stretch och situps: 10 minuter.

+ att jag cyklade till och från gymmet =)

Kommentarer
Postat av: Josiee

duktigt:) jag behöver också träna nu nu nu:)

Postat av: Pernilla

Hejhej!
Hur mår du? :)
Haft en bra förmiddag och eftermiddag?
KRAM

2008-06-05 @ 15:09:31
URL: http://typperra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback