Lättare på 2 hjul.

Vad glad jag var idag att jag åkte hoj till jobbet.
Vägen hem var helt igentjockad i stort sett hela vägen.
Då var det extra gött att bara kunna glida förbi.

Har nyss kommit hem. Sitter här med en tallrik havregrynsgröt innan boxen och har precis lagt en beställning på nya endagslinser samt proteinbars på nätet.
Skall komma i början av nästa vecka.
Så jag slipper vara halvblind när vi skall ut på hojsemester midsommarveckan.

Har dessutom börjat spåna lite på inköpslistan inför imorgon då alla tårtbehör inför Patriks kalas skall handlas.
Vet mer ikväll om exakt hur många vi blir och vad som skall skaffas fram.
Vet att Patriks mamma är glutenallergiker så jag tänkte köpa en färdig tårtbotten utan gluten - för säkerhets skull kör jag även på laktosfri mjölk och vispgrädde.
Kanske gör det någon mage glad i alla fall =)

Snart boxpass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback