It's a sunny day!

Godmorgon!

Idag känns det hittills och efter frukost bättre.
Solen skiner dessutom =)
Har fått i mig en kopp te och en smörgås, skall peta i mig en blodapelsin och kanskeen smoothie om en stund.
Sedan skall jag försöka plocka undan lite i köket, så jag kan hämta mitt paket från Ellos med fina saker att ställa upp där =)

Lite sovfakta de senaste dygnen:

Torsdag 13/3
00-06:30 sov.
12:30-15 sov.
16-18:30 sov.
23-24       sov.     Totalt: 12, 5 timmar.

Fredag 14/3
00-07       sov.
15-17       sov.
21:30-24 sov.     Totalt: 11,5 timmar.

Lördag 14/3
00-08      sov.
Vet inte när jag lägger mig idag, men det blir ju några timmar till detta dygnet antagligen.
Men jag hoppas jag slipper sova mer innan det är dags att lägga sig för natten, för nu börjar jag bli lite less på sängen.

Kommentarer
Postat av: Ann

Hehe tröttmössa :)

Haha ja man skanske skulle göra nån sån session, vara apfull :D Hade varit tokskoj :D

Ameh, får du ditt paket redan. Vad har du beställt för skoj?

Postat av: Ann

Hehe så du shoppar också på barnavdelningen :) Vad har du för storlek?

2008-03-15 @ 09:41:09
URL: http://kykyri.blogg.se
Postat av: Linda

Hmmm, magkatarr låter inte som det stämmer riktigt, jag har ju det och man kräks ju inte, och om man gör det så känns det som eld i mellangärdet eftersom ännu mer magsyra kommer upp i matstrupen :P

2008-03-15 @ 09:52:08
URL: http://www.lindahelsing.se/wordpress
Postat av: Ann

Jag köper också mycket ifrån barnavdelningen, leggings och tights är ju så sjukt mycket billigare.

2008-03-15 @ 09:52:15
URL: http://kykyri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback