Lördagsfrukost

Godmorgon!

Nu blir det strax frukost till ett avsnitt 24.
Sedan är det gymmet som hägrar.
Har inte lyft skrot på ungefär tio dagar, så det blir väl till att ha träningsvärk imorgon.
Har ju fått börja käka mer igen efter att min viktminskning är klar och då går vågen ner ännu mer - skumt.
Den stod på 55,3 i måndags när jag slutade med minskning och imorse stod den på 53,4 kg.
Men det är nog bara vätska och kanske lite muskler som försvunnit, så det skall nog ordna till sig.
Skall ligga på runt 56 kg är tanken.

Ha en riktigt fin lördag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Ann

Ja nu börjar man längta efter vår och sommar :)

va duktig du är som tränar, jag är alldeles för lat för att orka ta tag i träning. Jag har aldrig hittat nån form utav träning som är tillräckligt rolig för att jag ska träna mer eän en gång :P

Postat av: Ann

Nah, jag har inte testat det... jag bor i skogen så utbudet här ute är inte så stort :P Måste åka i en timme bara för att komma över lite bra träning, så det tar emot lite :)

2008-03-08 @ 09:25:05
URL: http://kykyri.blogg.se
Postat av: anna

oj jäklar..2 kilo på så kort tid?
what's you secret?

kram

2008-03-08 @ 16:14:56
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback