Påskgodis i stora lass

Nu har jag hunnit med storstädning hemma + shopping av både små fina saker och mat.

Kom till Allum strax efter halv tolv - städningen tog längre tid än jag tänkt.
Där var rätt mycket bilar på parkeringen, men de flesta verkade hålla till i mataffären så det var rätt lugnt bland klädaffärerna.
Började med att köpa ekologiskt odlat kaffe från Ecuador till Patrik på Kahls.
Det + en massa salt godis och en trisslott fick han i ett påskägg.

Sedan strosade jag mest runt och kikade. Frågade på Guldfynd vad det skulle kosta att förminska förlovningsringen. Den är på väg att trilla av ibland, men jag skall testa med en ring till på fingret och se om den fortfarande känns stor eller inte.
Annars får det klara sig till efter vi gift oss helt enkelt.
Provade ett par skitfina röda klackskor inne på Eurosko. De satt som gjutet på min fot, men kostade lite för mycket för att jag bara skulle köpa dem rakt av.
Får se om de finns kvar senare i vår.

Hamnade på HM. Hittade en snygg ljusbeige kavaj/jacka som satt bra.
Köpte den. Först var det 10% eftersom det är Club-vecka, sedan hade jag två rabattcheckar på totalt 200 kronor, så jag betalade bara 68 kronor för den =)
Hittade en fin mellangrå kostym med lite rutmönster på Brothers som jag försökte plåta med mobilen för att Patrik skulle se när jag kom hem. De hade erbjudande - kostym + skjorta + slips för 1999 tror jag det var.
Och till sist blev det ett klart och kladdigt läppglans från Make Up Store.

Efter det var det matshopping för hela slanten.
Kändes som om jag hade godis i halva korgen, men det är väl bäst att ha lite hemma ifall grannbarnen kommer med hemmamålade kort =)
Lyckades få summan att sluta på exakt 400 spänn, vilket kommenterades av både killen i kassan och gubben bakom i kön ha ha... dagens happening på ICA - Allum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback