Glädjande grönska

Jag blir just nu glad av min trädgård.
Alla fina färger på blommor osv.
Får tacka förra ägaren till huset för detta...
Dock rensade jag ju lite i ena rabatten på framsidan - det är därför det ser lite tomt ut där.
Men nästa vår skall där blomma tulpaner och finnas lite gröna perenner mm... skall fixa det på semestern och i höst tänkte jag =)
Sedan har vi lilla gula blomstergruppen jag planterade idag, den blir jag också glad över.

   

Var inne på affäen och hämtade ut mitt paket från Ellos medans jag väntade på att thaimaten skulle bli klar.
Då såg jag inget mindre än "The Dirt" i pockethyllan. Jag lånade ju den boken av Patrik och glömde den sedan på tåget till Stockholm för drygt ett år sedan. Så nu köpte jag den till honom.. förvisso bara i pocketform, men i alla fall.
Som lite bonus fick han även Jenna Jamesons "Att älska som en porrstjärna" ha ha.

Kommentarer
Postat av: Ann

Jo jag har tagit bort massor ifrån radhuset nu, ser helt tomt ut... lite som att det inte bor nån här. Lite udda känsla.

Haha nah jag håller med dig, det ser inte riktigt ut som jag. Lurigt att se sig själv med annan ögonfärg :D

Postat av: Linda

Ha, ha, jag köpte också en pocket av The Dirt häromdagen, vi har den redan hemma men en pocket kan ju hänga med överallt utan att man måste vara försiktig :))

2008-05-05 @ 12:42:38
URL: http://www.lindahelsing.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback