Tidigt i säng

Nu skall jag lägga mig.
Skall läsa en stund innan jag somnar.
Hade tänkt komma in en timme tidigare till jobbet imorgon, eftersom vårt datasystem p.g.a systemuppdatering kommer ligga nere hela fredagen och antagligen måndag också.
Så det finns en del att hinna göra innan dess.

Efter jobbet imorgon skall jag ta mig ut till Scandinavian Photo i Mölndal där det just nu hänger en utställning med lite fotografer från Modellbilder och en bild på mig tagen av Kjell Sangberg i kalkstensbrottet - Kinnekulle förra året.

Sov sött!

image1119
Foto och redigering: Kjell Sangberg.

Kommentarer
Postat av: Olivia

sov gott! =)
hoppas du ha haft en super bra dag =)
kolla gärna in min blogg och släng in en komentar! =) kramkram.

Postat av: Malin

Åh så vackert! :D

2008-05-29 @ 02:02:12
URL: http://tigerspice.blogg.se
Postat av: Ann

Åh va roligt, grattis!
Ta lite bilder på utställningen så vi får se :)

2008-05-29 @ 08:02:24
URL: http://kykyri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback