Det bidde ingen fååån...

...men det bidde ett abonnemang.

Så nu har jag Comviq kompis... eller heter det kanske Tele2 kompis?
+ en litet datapaket, så jag kan surfa upp till 200 MB / månad.... detta är enbart för att jag vill kunna blogga från mobilen.

Men telefonen skulle gå på ca 5.200 totalt för den månadssumman affären ville ha gånger 24 månader.
Och då kunde Patrik lösa samma telefon för 3.700 via Komplett.
Valet var inte så svårt.  Det enda trista är att jag inte har peng att betala älskling med kontant, så det blir avbetalnigsplan på en tusenlapp nu, en tusenlapp nästa månad + att jag kanske kan få en femhundring eller nåt för min gamla telefon.

Men snart kommer man i alla fall slippa höra tanten säga... "du har nu endast 8 kronor kvar att ringa för...."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback