Grått och trist.

Usch vilket väder vi har =(

Vi handlade mat på vägen hem.
Dels lite frukt jag kan ha på jobbet resten av veckan + nästan allt till fredagens AW med hudvårdsklass.
Har ju lovat att bjuda på lite ätbart innan då alla är rätt hungiga när man jobbar klart för dagen.
Det blir vegetarisk pastasallad med pesto soltorkade tomater, oliver och fetost, kex och ostar, melon, lite nötter och annat godis. Efter hudvårdsklassen får de som vill dessutom dricka lite vin jag handlade igår.
Det blir nog en mysig fredag =)

När vi kom hem hoppade jag ur bilen i början av gatan och delade ut inbjudningar till vårt glöggmingel till alla grannarna.
Skall bli skoj att se hur många som kommer =)
Sedan möttes jag av den lilla röda katten. Han ville som vanligt följa med in, men han fick stanna på trappen med en skål mjölk. Sedan såg vi genom rutan att han satt kvar där ute jättelänge efter att han ätit klart.
Sötkatt!

Nu sitter jag och väntar på att P's mamma skall komma hem från jobbet, så skall vi gå igenom vilka produkter hon ville beställa. Hade ju lite svårt att hinna med igår på morgonen när jag stod på jobbet och var hemma för sent på kvällen för att vilja ringa och störa då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback