Inga pengar i sikte...

Fortfarande ingen lön.
Inte ens en indikation på att det kommer komma in på kontot imorgon.
Har varit i kontakt med min bank som förklarade att alla automatiska överföringar jag själv lagt in + alla autogirodragningar som försökts göra när kontot är tom, får jag manuellt sitta och ringa runt och lösa i efterhand.
Eller manuellt föra över till de konton de skulle in på.

Vanliga manuellt inlagda betalningar sparas i minnet två bankdygn ifall det inte finns peng första gången det skall dras.

Tror jag kommer ha en timmes jobb med att lösa detta under måndagen.
Och det kommer ske på arbetstid eftersom det är företaget som ställt till det... eller i alla fall deras bank.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback