Öppet Hus med MARY KAY

Tog en promenad i kvällskylan
bort till Camilla som har
öppet hus idag och imorgon.
Vilket hus de hade!
Helt fantastiskt.
Var inte så många gäster där,
men några i alla fall och alla
varorna var nedsänkta med
20%.

Det var dukat jättefint med
röd duk, dekorationer i form
av glitterhjärtan, paljetter,
levande ljus mm.
Och så givetvis alla produkter
på detta.
Gick runt och sniffade lite
på de nya parfymerna, fotlotionen med mint och julsetet som luktar rosa godis =)

Väldigt trevlig kväll!

På vägen hem plockade jag upp saker jag ått låna till imorgon.Där möttes jag av en jättesöt liten hund.
Sedan kom jag hem och möttes av en granne med hund som hon fått ta hand om då hennes pappa låg på sjukan. En vit, fluffig Akita... så himla söt, men inte så kelig av sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback