Social lördagseftermiddag.

Hann med en hel del besök hos folk i Älvängen idag.
Först lämnade jag ett kryptiskt meddelande på en tjej som tränar på samma gyms telefonsvarare.
Nåt i stil med att det var Lotta fårn gymmet eller Charlotte på Facebook som ringde, för mitt i alltihop blev jag osäker på om jag nånsin presenterat mig på gymmet och i så fall visste hon ju bara mitt namn från FB.

Hursomhelst så ringde hon tillbaks efter en stund och garvade som fan åt mitt meddelande.
Så efter en liten promenad ihop med Patrik trillade jag in genom deras ytterdörr.
Hennes man höll på att montera ihop stolar de precis köpt och de skulle ha gäster om två timmar, så jag var nog bara där en halvtimme.
Men det var himla skoj att se deras fina hus som är nyrenoverar inuti. En lite walk-in-closet hade hon med... jag är inte alls avundsjuk!!!

Sedan var jag hemma och vände mer eller mindre och så vidare till min gamla fotbollskompis Jennie.
Hennes son som jag ännu inte träffat stod glatt och vinkade på farstutrappan när jag kom.
Där fick jag en kopp te och massa bulle och så snackade vi skit i ca tre timmar.
Hon hade dessutom kvar samma gubbe som för elva år sedan då vi spelade i samma lag.
Fick dessutom låna en bok med tips inför bröllop som hon hade fått inför deras bröllop förra sommaren, så det blir nog veckans kvällslektyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback