Wow vilken kväll.

Idag bidde det big business.
Fick sålt en hel del till mina kollegor + att de flesta verkade gilla Microdermabrasion Setet.... så det kanske kommer någon order på det framöver.
Har lovat Marie att hon skall få prov på detta att testa hemma i badrummet i ansiktet, eftersom vi bara testade på handryggen ikväll.

Och fina blev de desstom med sitt foundation, rouge och läppglans =)

Nu är det gött att vara hemma igen.
Kanske t.o.m hinner titta på en film innan det är dags att nanna kudden =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Neeej, nu hade jag stora förhoppningar på att få lite tips här, jag hade för mig att du hade ett sånt nämligen? Typiskt...

Vad är andrahandsvärdet på ett Wii då? Om man ångrar sig, jag tycker mig se att de är inte mycket billigare beggade på blocket än vad de är nya?!

Postat av: Wysteriia

alltså jag undrar hur jag ska lyckas bestämma mig. varför kan det inte bara finns EN hudvårdsserie för varje hudtyp?! ;D

2008-11-14 @ 22:48:09
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback