En sån där dag...

Idag är jag ledig från jobbet, men ändå uppe med tuppen.
Först hägrar tandläkarn klockan halv åtta.
Sedan blir det promenad i en timme tills gymmet öppnar klockan nio, ett pass rygg och biceps och så promenad hem.

Väl hemma har jag nog lite kroppsvård att ta hand om och lite mail att skriva.
Efter det blir et bilen ner till affären för att shoppa till middagen imorgon innan alla skräckfilmer.

Och efter det är det dags för andra passet på gymmet som är tänkt att bli 1½ timmes löppass.
När det väl är överstökat borde nästan Patrik ha kommit hem från jobbet eftersom han också slutar lite tidigare då det är aftnar.

Ikväll får det bli minst en långpromenad. Siktar på att nå upp till 40.000 steg idag, sista dagen.
Skall dessutom hinna måla om byrån minst en vända.

Så jag vet egentligen inte om det är så himla mycket ledigt =)

Kommentarer
Postat av: matilda

tjaa! kolla in och kommentera min blogg! ;):)

Postat av: Ann

Åh det hade varit jätteskoj att få testa :)



har du bokat in nått nytt datum för Sthlms resan?

2008-10-31 @ 07:55:09
URL: http://kykyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback