Konstig natt.

FAN vad illa jag mått inatt.
Tror jag åt alldeles för mykcet godis igår.
Kroppen reagerade nog på allt socker.
Eller igår förresten.... två dagar i rad.
Vilket även syntes på vågen imorse... måste skärpa mig nu igen om jag inte skall trilla tillbaks upp på min gamla vikt.
Att det skall vara så svårt så fort man börjar släppa efter lite.

Ja ja, nog om det.
Nu skall vi snart breda mackor som färdkost och styra kosan mot Asmundtorp i Skåne.
Där blir det maskerad ikväll med tema kändisar.
För festavgiften får man lokal att vara i, mat och ett liveband, hur schysst som helst.
Skall bli himla skoj, inte minst själva förberedelserna innan festen.
Har lovat Anna att hjälpa henne med frisyren - hon skall vara en alldeles specillt kvinnlig hjältinna.
Precis som jag!

Ho ho.... roliga bilder från denna kväll utlovas i nästa vecka!!!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Ann

Menar du att två dagars godisintag syns på vågen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback