Ångest

Jag har haft en riktigt pissig 14-dagarsperiod vad det gäller mat och tärning.
Har inte tränat eftersom jag känt att förkylning varit på G och jag inte har tid att vara borta sjuk från jobbet just nu.
Och när jag inte tränar ordentligt slarvar jag så himla mycket mer med maten, fast det bode vara tvärom.
Att det sedan har varit den veckan i månaden har inte hjälpt heller.

Har svullat både på jobbet och hemma.
Sedan har det varit lyxvecka på jobbet med smörgåstårtor, bullar mm hela veckan.
DET gör inte heller saken lättare.

Nåväl.
Nästa vecka skall jag ta tag i det igen.
Ta mig iväg till gymmet tills den där himla förkylningen bryter ut.
Och så startar stegtävlingen genom korpen den 1:e oktober, då gäller det att snitta över 12.000 steg varje dag under hela oktober. Alltså får jag ligga i lite mer  =)

Just nu börjar magen se mer ut som en degklump än de 4-pack jag lyckats rippla fram innan sommaren.
*suck*

   VS  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback