I valet och kvalet...

Patrik vann ju biljett + träff med bandet Scars on Broadway som lirar idag.
Nu sitter jag och vill nog följa med i alla fall.
Det är ju bra, låter precis som System of a down, men utan Serj då.
Men det har varit en rätt hektisk helg och jag börjar få känningar i halsen + att jag vet att det kommer bli mycket både måndag och tisdag på jobbet då Peter vill hinna gå igenom en massa saker eftersom jag får ta hand om både fotograferingar samt nordiska produktmötet i hans ställe när han sticker till Thailand och Kina på tjänsteresa.

Skall bli skoj att få börja med lite grejer på jobbet, men samtidigt är det lite prestationsångest nu när jag kommer få fixa grejerna helt själv första gången utan Peter som stöttepelare bredvid.
Well.. fotograferna har ju plåtat rätt mycket åt oss innan, så de vet ju hur det skall vara, men det blir nog ändå rätt mycket roddande runt det hela med att få fram rekvisita och barn mm.

Nåväl... jag skall nog hänga med, så det blir nog en söndagsmiddag på stan ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback