Sweet Dreamz...

Nu skall jag sova.
Hoppas jag kan somna snabbt.
Så mycket som virvlar i skallen.

Hur blir nästa arbetsvecka?
Kommer det att bli ännu mer spännande nu när Peter är tillbaks och vi kan starta på allvar?

Skall jag hoppa på Mary Kay och börja sälja?
När hinner jag hänga med på deras nästa måndagsmöte och kika vad som händer?

Kommer jag komma igång med träningen igen denna veckan?
Eller kommer förkylningen att bryta ut?

So many questions....


Bäst att läsa sig trött i sängen, så går det nog bra att somna.

Natti natti på er!

Kommentarer
Postat av: Ann

Jamen dåså, då klipper jag ner dem nu, tack :)



Men är inte May kay ganska dyra, finns det inte både bättre, billigare och mer välkända märken man kan sälja istället?

Postat av: Åsa

Går det inte ut på "pyramid" Jag avråder dig. Fast du har ju alltid gjort som du vill :)

Fast tänk mer en två gånger.



Kram Noss

2008-09-23 @ 19:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback