Heldag i hälsans tecken.

Så blir det idag.
Först möter jag upp mamma vid Hagabadet när de öppnar klockan tio.
Sedan har vi varsin behandling mellan halv elva och halv tolv.
Hon valde chokladmassage och jag hot stone massage.
Sedan har vi en timmes paus innan vi skall äta, äta och äta av brunchen.
Efter det skiljs vi åt.

Då sticker jag till Slottskogsvallen och spelar fotboll med ett helt gäng hårdrockare.
Skoj som fan skall det bli!
Det är nog ca 7-8 år sedan jag sist sparkade boll, så jag får väl se om jag överhuvudtaget träffar den ha ha.
Har i alla fall skaffat tejp till min vingliga fot.

Efter det om Intersport på Backaplan fortfarande har öppet skall jag åka och kolla på både löparskor och ett par billiga fotbollsskor för gräs.
Har ju mina presentkort kvar från då jag fyllde 30  =)

Kommentarer
Postat av: Bright

Tjaa..jorå..så innihelvete röd i fejjan..folk tror ju att man ska svimma..haha.. Fan vad kul med rocknboll! Hade gärna hakat men i dag ska jag på Grekisk påskmiddag. Men det kommer la fler söndagar?..:)

Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-19 @ 09:09:44
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback