It's a beautiful day!!!

Solen skiner.
Det är rätt varmt ute och jag är leeediiiig!

Härligt.

Vi skall ta en promenad ner till centrum och posta ett paket med massa goa grejer ner till Varberg, till en av mina kunder.
Sedan promenera hem igen. Hoppas man kan få en och annan fräken att spricka ut.

I eftermiddage blir det påskmiddag hemma hos mamma och pappa.
Efter det skall vi hem till Monika som skall sy min bröllopsklänning med tyget och skissen, så skall väl hon ta lite mått.
Det där med måtten blir inte riktigt som jag hoppades på. Skulle ju gå ner till 56 kg igen, men har istället gått upp till 62.
Suck.
Och nu blev jag förkyld igen så då blev det ingen träningsstart denna helgen heller.
Nåja. Skit samma. Det blir nog bra i alla fall.

Dessutom är Åsa där så vi skall prata lite om hennes roll som toastmadame under festen också.
Skojigt värre =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback