Planen höll inte riktigt

Min plan för igår höll inte hela vägen ut.
Men jag hann allt utom att skicka jobbansökningar.
Får ta tag i det på lördag och få iväg på alla de jobb jag tipsat mig själv om i veckan som gått.
Problemet är bara att vi har nattgäster mellan fredag och lördag.
Själv skall jag på after work på fredag, men Tommy och Andreas kommer över för att grilla med P och sedan sova över.
Så, de får stå ut med att jag är osocial på lördagen.
Dessutom om det är fint väder vill jag hinna åka hoj och sånt, så jag hoppas inte de dricker så mycket att de inte är körbara förrän på eftermiddagen.

Tänk att allt nuförtiden skall kännas som ett stressmoment.
Även alla de sociala bitarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback